Lite smått och gott




Bilder från i fredags

Ovan ser ni de enda tre ynkliga bilderna jag tog i fredags då jag och Sofia "förfestade" hemma hos henne. Vi gjorde hemmagjord pizza som var fantastiskt god (min kamera på mobilen gör den tyvärr inte rättvisa) och vinade. Var mycket trevligt och vi hann skratta en hel del innan vi gjorde äppelpaj (var väl vid halv 12 tiden?) och sedan for vidare till trästockfestivalen. Tyvärr kan jag väl inte påstå att det var så bra drag där, varken jag eller sofia hade någon artist som vi verkligen ville se och vädret var inge vidare, så vi drog vidare till olles där besvikelsen var lika stor som vanligt. Jag lyckas aldrig ha roligt ute längre? Hemmafest ftw.

Resten av helgen har jag jobbat som vanligt, men ikväll fick jag äntligen vara med min underbara Samuel, vi lagade mat och myste med en bra film. Var precis vad jag behövde ikväll, var så otroligt länge sedan vi verkligen bara fick rå om varandra så där, så det var verkligen härligt att bara få vara sådär extra mysiga och söta en hel kväll.

Näe, nu ska jag lägga mig och kanske läsa litegrann, eller sova, har en lång arbetsdag imorgon.. 10.15 - 20.15. Mums, längtar inte. Men på tisdag är jag ledig! Då ska jag och Emma fara och boka vår Turkiet resa! Blir förresten Alanya :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En alltid lika hungrig tjej(A)

2011-08-03 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0