Så jag har saknat dig



Rubriken syftar på staden Umeå, jepp, jag saknar verkligen den staden. Staden som jag faktiskt brukar kalla mitt hem. Nu har dock sommarlovet hållit på ett tag och man börjar som glömma bort och bli mer påminnd om skellefteå. Men i morgon bär det av till min kära stad igen! Jag och Samuel ska till min lägenhet och mysa hela helgen. Min syster och Emil är också i Umeå i helgen, så på lördag ska vi ut och käka med dem på någon trevlig restaurang. Supermysigt ska det blir! Dvs om Samuel inte behöver jobba, men chefen sa att det var 95% säkert att han inte behövde det, så vi håller tummarna!

Annars har jag varit ledig idag, super härligt speciellt eftersom det har varit så fint väder! Jag har börjat bli så solkåt att när jag vaknar på morgonen (på en ledig dag) och ser solen stråla så hoppar jag praktiskt taget ut ur sängen och springer ut till solen.. Detta hände även imorse, väckte stackars Sofia och tvingade med henne till falkan. Riktigt härligt var det.

Näe nu ska jag försöka komma på vad jag har glömt att packa med mig och sedan sova, en jobbdag är ju faktiskt kvar innan det blir helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0