Slutet



Om cirka 3 timmar har jag ett 5 timmars arbetspass framför mig, med tanke på att jag var ute igår så är jag så där lagomt taggad. Men det är okej ändå, för direkt efter jag har slutat så ska jag och min bästa vän Ida äntligen (*trumvirvel*) se den sista Harry Potter filmen!! Jag längtar så fruktansvärt mycket, det var nämligen tänkt att vi skulle se den tidigare men jobb och annat kom i vägen. Men ikväll gäller det! Har dock lite svårt att bestämma mig för vilka känslor jag har inför filmen, det känns ju så sorligt att det tar slut nu, på riktigt liksom. Började ju läsa böckerna när jag var 10 år och nu fyller jag snart 20, så halva mitt liv har jag följt Harry slaviskt. Så det är väldigt blandade känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0