I valet och kvalet

Alanya?...


..eller Marmaris?



Var som sagt med Emma på stan idag och kikade på resor. Och vet ni vad? Vi har reserverat en resa till Alanya, vid kleopatra beach i Turkiet!! Vi är dock lite veliga mellan Alanya och Marmaris (båda i Turkiet), problemet med Marmaris är att flyget går den 18/8 och jag jobbar egentligen till den 21/8, så frågan är om jag kan ta ledigt. Personligen är jag nog dessutom lite mer sugen på Alanya, men vi ska träffas på torsdag igen och bestämma oss för vart det bär av. Tror hur som helst det kommer bli helt fantastiskt underbart! Längtar som fan. Men måste snacka med min chef om ledighet, eftersom jag antingen måste ta ledigt en eller tre dagar beroende på vart vi far.

Näe, nu ska jag ut på en joggingrunda och försöka sortera upp tankarna!

Kommentarer
Postat av: viktoria

sv. ja när jag åker kommer jag sakna dig juuu :(:( men du kommer ha fullt upp i umeå ändå :D

2011-07-20 @ 18:16:58
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0