Äntligen!



Blev klar med casen idag och det känns så himla skönt! Eftersom typ alla människor i Umeå har farit hem redan så firade jag sommarlovet med en påse chips och mys framför tv:n med filmen "Interview with the vampire". Sjukt bra film faktiskt, om du inte har sett den än och gillar vampyrer bör du göra det snarast! Ska hur som helst förbi skolan imorgon och lämna in casen, sedan far jag vidare till Skellefteå, ska bli trevligt att träffa alla vänner och min kära Samuel!

Har mycket som ska göras i helgen, till exempel test fota Emma och hennes pojkvänn inför balen, ska nämligen fota dem på den riktiga balen och det är alltid bra att testa litegrann i förväg. Ska bli roligt! är dock rädd att det inte kommer bli så bra som jag önskar, jag är lite för kräsen när det gäller foton, speciellt när det är viktiga tillfällen som balen. Men vi får se hur det känns på testen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0