Balfrisyrer



Min balfrisyr, Foto: Ida Nilsson

Så var man hemma i skell igen, solen skiner och jag har bara på mig shorts och linne. Livet är allt bra härligt ibland! Ikväll ska min kära vän Emma komma hit och vi ska testa fram hennes bal frisyr (jepp, jag ska försöka mig på en bal frisyr *gulp*), det blir lite extra svårt eftersom hon vill ha det helt uppsatt, men med en massa rullar, tupering, hårnålar och hårspray hoppas vi det ska gå ändå! Har försökt komma ihåg hur min frisör gjorde min frisyr till balen förra året och även fast vi inte har samma vertyg så kan vi nog göra något liknande tror jag!

Om vi lyckas med något fint kanske jag tar lite bilder och lägger upp senare ikväll, fast hon kan ju vilja att det ska vara en hemlighet tills dagen D, så vi får se helt enkelt ;) Efter det kanske vi far och spelar brännboll med lite folk, var inte igår jag spelade sist, så det kan ju bli spännande att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0