Blommor och blad


Foto: Jag
Modell: Emma

Idag var jag och testfotade Emma inför balen, var mest för min egen skull faktiskt, har inte fotat på extremt länge så det var bra att få damma av kameran lite i förväg. Och nog kände jag att jag var ringrostig i början, men i slutet släppte det hela litegrann och vi fick till några fina bilder.

Ska bli kul att fota dem på balen, har dock lite blandad skräckförtjusning inför det hela, jag är så sjukt kräsen på bilder, speciellt när jag fotat själv och extra speciellt när det är så viktiga bilder som balen bilder, de ska ju typ ramas in och skickas till alla släcktingar. Huvva, haha, nämen det ska nog gå bra (hrm). Och faktumet att jag ska fixa den stackars flickans hår också, jag kommer vara mer nervös än någon av dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0