En dag på stan


Foto: Jag

Mina kära systrar på Viktorias student! Idag blir det att fara på stan för att shoppa och käka med bruden till vänster. Ska bli väldigt trevligt, bara vi kan bestämma oss för vart vi ska äta först. Subway, waynes eller wook & roll? Svårt val, men det blir nog bra tillslut.

Det jag har tänkt ha med mig hem idag är en ny hudvårdsserie, har kikat lite på biotherm, men kan bli något annat också. Sedan ska jag inhandla shorts och några tröjor, vardags och lite finare. Får se om jag lyckas (brukar aldrig hitta något när jag väl ska köpa), men något ska jag då komma hem med, har inte shoppat på ett tag nu och eftersom både skatteåterbäringen och semesterersättningen har kommit så känner jag att jag kan unna mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0