Hejdå Umeå




Bilder (+ 2 gamla på på mig mia och johan) från Tenta festen i måndags! Snudde dem från Mia och Sara.

Har nyss varit på skolan och lämnat in case uppgifterna (så nu är jag på riktigt friii). Sitter nu på bussen på väg hem till skell. Känns ganska skönt faktiskt. Tittar ut genom fönstret och ser färger överallt! Så fantastiskt, det är verkligen sommar nu! Känns som att det nyss var snö överallt, men jag klagar absolut inte!

Något annat som känns konstigt är att jag nyss har gått klart en termin på socionomprogrammet. Helt sjukt fort har det gått, känns som jag knappt har hunnit blinka. Men fy vad roligt vi har haft (utöver all pluggångest då), har fått så otroligt fina nya vänner som jag kommer sakna ofantligt mycket under sommaren. Men det finns ju internet som tur är ;) Till hösten blir det att röjja igen! Och då fyller jag ju 20 också ;) Unts unts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0