Hjälp, jag blåser bort


Jag älskar dig

Vet ni vad det sista jag tänkte var när jag for från Umeå igår? "Jag kommer sakna staden och alla mina vänner, men jag kommer då inte sakna blåsten" (det blåser nämligen jämt och ständigt där). Kan ni då gissa vad som händer? Jooho, det är praktiskt taget storm här i Skellefteå, medan jag har en kompis i Umeå som intygar om att det är världens finaste väder där.. meeen så roligt för dem då!! Jaja, jag ska väl överleva. Tur att vi bestämde oss för att förflytta testfotningen på Emma och Pontus till imorgon istället för idag, hade inte blivit lätt alltså.

Nästa fråga är hur vi ska lyckas grilla ikväl? Att tända den kommer ju bli en utmaning i sig, meen, på något sätt ska det väl gå. Näe, nu ska jag kanske gå och blåsa mitt blöta hår och äta någon lunch.

Update: Jag skulle inte bli förvånad om huset blåser omkull snart..

Update2: Helt plötsligt är himlen svart, vad händer med vädret?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0