Sjukling



Helgens bravader har satt sina spår, har ont/slem i halsen och feber, jippi.. Men det är tur att vädret inte är så bra, sjukt jobbigt att ha feber när det är +30 utomhus. Så jag har det faktiskt inte så dåligt, har legat i soffan och sett Glee hela dagen! För er som inte hört talas om den serien så är det faktiskt en musikal serie som är helt fantastiskt bra, jag fastnade efter två avsnitt som jag såg igår och nu har jag kommit till halva första säsongen. Och med tanke på att jag hade tänkt fortsätta såhär resten av dagen lär jag se klart hela första säsongen idag, helt sjukt, men sånt får man göra då man är sjuk!

Nu ska jag slå på nästa avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0