Sjung om studentens lyckliga dag


Foto: Jag
Modell: Pontus

En riktigt snygg bild på Pontus om jag får säga det själv, han levererade över förväntan i tisdags! Alltid trevligt med sådanna överaskningar!

Just nu sitter jag i min somrigaste klänning och ska snart blåsa håret och sminka mig inför syster Viktorias stora dag! Känns så sjukt att det var ett helt år sedan jag tog studenten nu, vart har tiden sprungit iväg? Men det ska bli kul att se alla glada 92:or komma ut ur kyrkan och hämta sina plakat/plank (?) och roligt att föreviga allt med kort. Har just tömt och laddat kameran, så även idag ska det tas en massa bilder, känns väldigt roligt att få använda kameran igen, har haft ett alldeles för långt uppehåll.

Näe, nu ska jag göra mig färdig, kanske hinner lägga upp lite bilder ikväll innan jag far iväg, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0