Super orginellt halsband



Jag och moster for ju som sagt till den där smyckesverkstaden i ursviken (ja, jag vet att jag sa boviken, jag minns fel) idag, var en superliten söt shop som låg i en friggebod. Hon hade verkligen hur många pärlor i alla olika former som helst! Jag velade som tusan i början så klart (jag är en människa med extremt mycket beslutsångest), men tillslut hade jag en liten samling i min "varukorg" (en keramik kruka). Hur jag sedan skulle få ihop det till ett halsband var dock en annan sak. Så när moster stod i kassan och betalade började jag lägga upp mina pärlor eller vad man nu ska kalla dem för att se ungefär vilka pärlor jag behövde. Och ovan ser ni resultatet, blev faktiskt väldigt nöjd tilllslut! Och vill ni veta vad det kostade mig? Hela 39 riksdaler, inte illa pinkat va? Egentligen skulle det ha blivit ca. 60 kr, men eftersom hon hade 40% på allt så blev det en ännu finare summa.

Nu har dessutom midsommar börjat klarna litegrann iaf. Det verkar sluta med att vi far ut och äter middag tillsammans istället. Lutar mot tatung och för min del känns det väldigt bra, jag ääälskar kina mat! Vart det bär av efter det får vi se, har några fester, men vet dock inte vilken vi helst vill fara till. Men det blir nog bra tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0