Tack


Pontus och Emma på balen, Foto: Jag

Nu var det ett tag sedan sist, jag pendlar verkligen mellan att skriva jätte ofta och att inte skriva något alls. Men när jag är i kåge med killen så har jag som annat för mig och dessutom inga bilder att lägga in (och jag verkligen inte lägga upp bildlösa inlägg, det går emot allt jag står för, typ) men nu tänkte jag skriva några rader.

Körde bil som tusan igår, var värsta taxin som skjutsade folk hit och dit, men rätt skönt att komma igång igen (eftersom jag har bott i umeå hela vårterminen har jag inte kört så mycket bil). Myste med min kära vän sofia vilket var trevligt, är så kul att träffa alla vänner här igen! Och jag längtar så till midsommar, hoppas bara vi hittar någonstans att vara.. meen det löser sig alltid ;)

Hur som helst, Emma kom förbi igår för att föra över alla balbilderna som jag fotade på dem. Vet ni vad hon då tar fram? Ett presentkort på bibokök åt mig!! Som tack för att jag hjälpte dem på balen! Åh så himla glad jag blev, supergulligt av dem (jag hade sagt att jag skulle göra det gratis). Så idag ska jag och mamma iväg på stan och självklart bibokök för att köpa mig något fint. Funderar på ittala vitvins glas, har länge velat ha sådana, så kanske blir av idag. Ja, vi får se vad jag hittar på. Men tack igen Emma och Pontus!


Kommentarer
Postat av: emma

Tack själv Emelie :)!

2011-06-21 @ 13:31:16
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0