Shopping



Ovan ser ni mina inhandlingar från dagen! For först förbi Bibokök och köpte upp presentkortet jag fick från Emma och Pontus för vit vins glas från iittala som jag hade tänkt, fyra stycket blev det, är väldigt nöjd! Sedan for jag vidare till stan där jag strosade runt ett bra tag för att hitta kläder till midsommar. Det slutade med att jag hittade ett linne (?) och en klänning på H&M som jag tyckte väldigt mycket om! Fick också med mig en ny mascara och en sådan där saltvattens spray som är asbra om man ska göra frisyrer eller locka håret (håller fantastiskt och man får lite strävare hår som gör det lättare att få uppsättningen att sitta).

När jag kom hem fick jag dessutom besked om att jag klarade den sista, stora och äckliga tentan!! Fyfan vad gött, så man kan väl säga att jag fick fira med lite shopping (trots att jag gjorde det i förväg). Så på fredag ska jag skåla i mina nya iittala glas med vitt vin och en fin ny klänning. Awesome, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0