Detaljer








Tänkte visa upp lite nya detaljer i läggan! Det är om möblerat, men det är svårt att fota hela lägenheten så det ser bra ut då den är så liten, så ni får nöja er med små glimtar. Den största skillnaden är i alla fall att sängen nu står där byrån stod förut och tvärtom, blev mycket bättre.

Sista bilden är på min nya kärlek, visst är han fin? Stackars plutten som ni kanske la märke till förra gången jag visade bilder på lägenheten fick följa med mamma hem. Den var typ bara ett litet hörn av nya tv:n, så jag är rätt nöjd nu.

Ikväll blir det att åka hem till skeå igen (var ju där förra helgen också) och det ska bli ganska skönt, blir dock mest pluggande för min del. Och det är det som gäller nu också, ska försöka läsa klart och sammanfatta, men måste också hinna diska innna jag ska fara. Så det är nog dags att sätta igång nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0