The Duchess


Bilder på vackra Kiera Knightley från filmen The Duchess

Kan ni gissa vem jag har spenderat typ 80 procent av min dag med? Näe, kanske är svårt att veta, men det var söta Mia. Hon råkade nämligen låsa ut sig själv från lägenheten sin, så då fick hon komma hem till mig och äta lunch. Efter föreläsningen var både hon och ludde här och snackade, diskuterade filmer och de såg på när jag lagade mat/åt. Sedan drog ludde på träning och Mias pojkvänn kom tillslut hem så hon kunde fara hem för att äta middag. Efter middagen kom hon tillbaka hit, vi hyrde film (The Duchess, väldigt bra, men sorlig film), köpte godis och frossade sedan lös i sängen min. Lärde henne också äta popcorn med nachokrydda (sånna som de har på bion), hon blev glatt överaskad må jag säga.

Så har i stort sett min dag sett ut, har varit väldigt trevligt. Jag tycker det är ganska tråkigt att sitta hemma själv, så bara kul med sällskap! Blir nog förmodligen att ta en promenix i morgon (är ledig) så man får sig någon frisk luft, men nu ska jag nog glo lite på tv (orkar inte se vampires, har fått nog med ångest för idag sedan the duchess, haha) och sedan sova som en bäbis! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0