Trevligheter

Foto: Paulina Pettersson
.
Nu var det extremt länge sedan jag skrev något här. Vet inte varför, har tappat lusten + att jag verkligen inte har några foton att lägga ut. Och eftersom jag är en person som inte skriver bildlösa inlägg så blir detta ett problem. Kan vara så att den här torkan fortsätter tills tentan är skriven, för efter det känns det som att det börjar lugna ner sig litegrann. Kanske till och med får tid till att fota litegrann. Men innan dess kan jag inget lova.
.
Fast ni kan nog vänta er lite uppdaterade bilder på lägenheten min! Har nämligen möblerat om och införskaffat mig i några nya saker som får lägenheten att se så mycket hemtrevligare ut. Jepp, nu känns det som ett riktigt hem. Är dock i Skellefteå nu (har varit här sen i fredags) men ikväll bär det nog av till Umeå igen, kände inte för att stiga upp kl 5 imorgon för att hinna med bussen. Det har varit väldigt mysigt att vara hemma, hann gå ut med några kompisar, träffa samuel och också min kära vänn Ida som är hemma från Stockholm! Väldigt mysigt. Och i april kommer hon och hälsar på mig, längtar som en tok. Då ska det fotas!
.
Nu ska jag sluta skriva, för det är väl ingen som orkar läsa mer snart. Nu är det plugg som gäller. Etnicitet boken, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0