As I lay dying


Foto: Ida Nilsson

Kuuuul.. kuuuul... skrev just ett inlägg och så dampade blogg.se så det försvann... sånt är kuuul.. jaja.

Har varit dålig uppdatering på senaste tiden, finns ingen riktig annledning, har bara inte haft lust eller ork. Men nu tänkte jag i alla fall att jag skulle försöka skriva ner några rader (igen).

Förgående veckan var rätt så mysig, Samuel var ledig förra veckan och hälsade på mig i Umeå från onsdag till fredag. Sedan for vi hem till Skellefteå eftersom jag jobbade på konsum, plus att mamma och Thomas var på semester i huvudstaden så vi höll lillasyster lite sällskap. Min äldre lillasyster kom också förbi och såg film, riktigt mysigt eftersom vi ses så sällan nu för tiden. Är faktiskt fortfarande kvar i skell eftersom jag inte har någon föreläsning förän onsdag (har seminarium),  så det blir att jobba i morgon också (catchING). Direkt efter jobbet tar jag bussen från bureå till Umeå.

Men nu ska jag sätta mig ner och försöka råplugga eftersom jag har tenta på fredag. Buäh.. menmen, vi får hoppas på det bästa! Jag får längta till efter tentan, för då blir det utgång med min kära vän Mia!

(I brist på bilder lägger jag upp två till från när Ida fotade mig sist)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dom där bilderna:) du är assnygg på dom! Och håller med om att du är dålig på uppdatera, speciellt när jag är i Kina och inte kan vara på Facebook, så skriv mer så jag vet vad som händer i ditt liv :)

2011-05-17 @ 09:10:15
Postat av: Emma [hockey & foto]

Grymt fina bilder!

2011-05-27 @ 19:08:17
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0