När livet är som bäst


Bild från Alanya

Vet att jag är dålig på att lägga upp bilder från Alanya, men jag skulle vilja vänta tills jag har alla bilder från alla andra kameror också. Tyvärr måste jag då vänta tills imorgon eller lördag (beroende på hur snabba de är på att skicka dem), men jag tror faktiskt ni får överleva till dess!

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag, har kännt mig lite krasslig, så tog det bara lugnt på dagen och såg en massa serier. Men piggnade till på kvällen så jag och Samuel for på en mysig middag med min far och hans tjej Annika. Kvällen blev inte som planerat (för min och Samuels del iaf) då vi trodde att vi skulle ut och käka. Men näe, vi for till Annikas jobb (äldreboende) där de hade gjort en mysig middag och där vi fick testa deras solrum! Jepp, ni läste rätt, de har ett solrum. Det är helt enkelt ett rum inrett med sand, palmer, solstolar, fototapet med typ hawaii osvosv. Det häftigaste är att de har några slags lampor som fungerar som solen, 1 timme i solrummet är ungf som 20 min i den verkliga solen och det är inte alls lika farligt som solarium, dessutom är det sjukt mycket mysigare. Inte illa va?? Efter det for vi på bio och såg filmen "The planet of the apes: (R)evelution", riktigt bra film faktiskt, över förväntan!

Kommentarer
Postat av: Sofia lundberg (om du kom ihåg mig)

UPPDATERA MERA! JAG BLIR TOKIG!

2011-09-07 @ 22:54:56
URL: http://sofiaelundberg.blogg.se/
Postat av: sofia

håller med den föregående sofian! uppdatera mera!

2011-09-11 @ 07:14:03
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0