01,04,08

April !

Vad tror ni är typ det första som händer den här dagen? Jo man blir grundlurad av sin lilla syster som sedan triumferar och skriker glatt "April april din dumma sill,  jag kan lura dej vart jag vill !".... Jag tyckte rätt synd om mej själv då, hade ju knappt vaknat, kan någon begära att man ska tänka då? I vilket fall som helst blev jag inte lurad nå mer idag, pjuh (eller ja hitills :S)

Men nu går vi tillbaka i tiden litegrann, till sisådär igår:)
fick tillbaka matte provet, fick G så jag är nöjd :) sen kom lappen om bokredovisningen och redovisningen jag gjorde om Jane Austen VG på båda wiii
Sen så kanske jag inte har berättat om engelska provet? ni vet ju att jag fick VG på det men fick veta lite mer ingående i ett mail. Egentligen vare ett VG +, fick alltså 101 p. och 105 p. var MVG... lite smått sur kan ja väl säga att jag blev 4 poäng ifrån:O Onödigt!! menmen...

Just nu sitter jag iaf och är trött, badsugen och har en lätt huvudvärk medans jag funderar över om jag ska orka med morgondagen.. 3 lektioner var av en känns totalt onödig, blä, men bara bita i det sura äpplet och pallra sej dit, antar jag.  Plus att jag saknar min Simon jobbigt mycket, fast jag träffade honom i söndags och pratade med honom för typ 3 timmar sen.... jaa jag är tönt.... men han är en underbar människa och sånna saknar man lätt. Dessutom har han en massa cp prov så vi kommer förmodligen inte kunna ses i veckan och till helgen är det så bra flyt att han har återträff med sin förra klass på fredag medan våran nuvarande klass ska ha fest på lördag.. hate life... kommer ha absdinens lr nånting sånt :S!? men de ska ändå bli kul på lördag! Var alldeles för länge vi hittade på nått, så de är verkligen på tiden :)


 =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktigt gumman :)

2008-04-01 @ 21:52:16
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0