07,04,08

Glad!
Okej, fel av mej... var visst inte hela klassen som skulle ses i lördags (A) men tjejerna iaf och det var väldigt trevligt det med :D! vi åt en massa, badade badtunna osvosv. Tack alla för det, ni är riktigt underbara :)

 !!!!!



HAHAH

eheh jag har inte berättat om händelsen på ck i fredags va?..
Det var iaf så här att jag hade hämtat Ida på balder, vi gick sen ner till stan för att leta efter hennes lillasyster (av en anledning som jag inte orkar förklara). När vi kom in på ck så träffade vi sofia, elin, jossan och några till så vi stannade självklart och pratade lite grann. Och då helt utan förvarning kom en väldigt gammal gubbe med oändligt många rynkor och blodsprängda ögon fram till oss och frågade oss vart vi bodde, vi försökte ignorera honom men det gick tyvärr inte så bra. Gubben fortsatte att mummla ohörbara meningar när han helt plötsligt grep tag i Idas arm, svor på finska och började slå henne på benet med sin krycka :S! Till slut kom iaf en snäll vakt och drog bort honom (vi är honom evigt tacksamma!). Gubbens försvar var att han "bara pratade"... hahah jag tror att Ida kommer att ha men för livet efter det där....;)

men som sagt vi överlevde ju och får då senare till Warg och såg på film :) på vägen dit gick vi nästan vilse bland alla röda hus med vita knutar! Men det löste sig också tillslut men när vi väl hittat rätt var det ingen som ville öppna åt oss.. och när vi tog oss friheten att gå in, ja vi till och med ropade hallå.. tror jag iaf, så var det fortfarande ingen som kom. Det visade sig att Warg hade gått ut för att leta rätt på oss. Han öppnade nämligen dörren några minuter senare utifrån och såg lite förvånad ut "jasså de är här ni är" haha slutet gott allting gott.
Jo just ja.. ja måste träna på Guitar hero så att jag kan slå ida och warg snart.. dom fuskisarna har de ju hemma... Så Ida räkna med  att jag snart kommer hem till dej föra tt spela ;)!

Och JO de var ju En sak till, Elin säljer sig för nuvarande på subway för tio kronor! Go on and get her!
Mihih jag vet du älskar mej :}

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha vilka äventyr vi har varit med om! Himla läskig gubbe! vi kommer definitivt ha men för livet! ;) Du är alltid välkommen, men jag ska öva så att jag kan slå Warg på expert ;)
puss

2008-04-07 @ 16:28:54
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: SofiazorrrRRRRRrr

hahaha du är sär :*

2008-04-07 @ 22:06:26
URL: http://camerawhore.blogg.se
Postat av: mogetsomfaan

VÄNTA NU?!?!? :O
vad hände här?! :O

det är ju du som säljer dig!! och du vet dina kunder "mia" "warg" jadu ajg vet allt vad du håller påmed.
Men ja Emelie..Amanda? Oreskovic.... jag älskar dig för du är typ söt ibalnd iaf än du är mitt mobboffer ^^

2008-04-07 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0