26,12,08

Here I go again



Jag måste börja med att säga en sak, jag fick ju twilight (om jag kunde drömma) boken i julklapp och kan knappt lägga den ifrån mej! Jag läste till kvart över 4 i natt/morse och det var väldigt motvilligt jag släppte den för att sova. Det är många som tror att filmen förstörs om man läser boken, men det gör den absolut inte!! Det blir bara Ännu bättre vill jag lova! Och eftersom man nu vet hur snygg killen faktiskt är och ser ut påriktigt gör boken om möjligtvis ännu mer fängslande. Haha den är som ni kanske förstår min största kärlek just nu ;)   (jamena, titta bah på han!!)

Nu över till verkligheten. blev väckt kl 13.00 idag av sofia som undrade om vi skulle gå på stan, jag tyckte det lät som en bra idé (ibland kan det vara skönt att slippa familjen några timmar även fast dom är bra). Så jg gjorde mej klar och drog mej mot staden. Eftersom jag är pank och hon var mäkta rik så letade vi efter Nyårs kläder till henne. Tyvärr gick det inte så bra, vi ska försöka igen imorgon ist. Då blire att umgås på kvällen också :) Har jag föresten sagt att Ida har farit till Vietnam nu? ursch jag krm sakna henne i dessa två veckor väldigt mkt :( Hoppas du har det bra !

Sen efter turen på stan vare dags för middag, jag och pappa var kreativa och gjorde några slags smördegs knyten med massa smarriga innehåll. Blev faktiskt riktigt lyckade :) Näe nu ska jag gå och sjunga singstar med Caisa och Ebba(dom fick ABBA och Disney klassiker i julklapp) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0