09,05,08

Jajamensan!

Hela ens tillvaro ändrad på en dag? Ja det går !

- HAR FÅTT SOMMARJOBB ! på bure kyrkogård i 5 veckor, får ungf. 70 kr i timmen!! nöjd tjej? Oja.
- klass återträff med 9f, lite oplanerat och rörigt men kul som fan ändå ^^ riktigt kul att träffa alla igen :D
- Simon ringde (hela jag glittrade tydligen enligt anna) Det är sjukt hur kär jag är i den killen :](L) han är bäst
- fick skjuts hem av bf. Han kom ihåg mitt  förnamn ;O! riktigt snällt av han att köra mej=)
- nu tänkte jag få en efterlängtad sömn som jag behövt hela denna förjävliga vecka :)
 ( och jaa.. jag gillar att fara hem från fester den  här tiden! )

puss och gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0