02,11,10

Ingen skrivar vecka precis

Erhm som ni förmodligen märkt har jag inte bloggat nånting överhuvudtaget under lovet, känns rätt tråkigt men det har varit så mkt annat! Ska försöka få ihop någon slags sammanfattning nu hade jag tänkt ;)

Okej vi kan börja med lucia, dom skulle ju höra av sig i onsdags om jag kom vidare lr inte, och vet ni vad? Det gjorde jag :O Jag är alltså en av årets lucia kanditer! Hur tusan nu det gick till haha men visst var det roligt att dom ville ha med mej :) men man märker ju att det kommer gå åt ofantligt mycket tid åt det. Fast dom andra kandidaterna verkar riktigt trevliga så vi ska nog ha kul ändå :) Det första som händer i veckan är att dom ska komma och filma för norrans webb tv på min piano lektion, alltså på skolan.... meen de blir säkert bra. På torsdag däremot ska vi bli stilade på KI (smink och hår) sedan bli fotade av norran, en enskild bild och en gruppbild haha så vi får väl se hur det går :)

Förutom lucian så har jag mest tagit de lungt, men i går var det fest i örviken, maskerad. Det var riktigt roligt att så många kom och att så många var utklädda :D eloge (lr hure nu stagas.p) för maria brännström :)


fler bilder kommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: emma

åh grattis :) ska rösta på dig ;)

2008-11-02 @ 21:58:01
Postat av: Stina

JAG SKA RÖSTA PÅREEEEE! =D

2008-11-03 @ 08:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0