05,10,08

So you think you're a Movie Star

Ja vart ska jag börja?

Idag kom ju ett film team från Norran och filmade mej inför lucia 2008. Vi skulle filmas i en miljö som vi var "hemma" i så dom kom på min piano lektion idag och filmade.. Ni kan ju gissa om jag var nervös innan :O Men det gick typ ändå bra! Först spelade dom ju in under min piano lektion, sedan skulle jag sjunga en lucia låt som jag valt själv (himlen i min famn blev det i mitt fall) och sist men inte minst skulle jag prata lite grann. Berätta vad jag heter, vart jag bor, varför man ska rösta på mej osvosv. Den sista var ju inte alls så rolig att svara på men äsch det får väl gå. Det gick då bättre än vad jag trodde det skulle gå men de va ju inte så jätte lätt att fortsätta konsentrera sig när dom typ tryckte upp kameran rakt i fejjan på en haha. Ursch ja vi får väl se sen hure blir :S


Sen imorgon ska vi bli fotade för Norran också. Kommer att måsta skynda mej från skolan,  ta mej till KI och bli stylad ( !!! ) sedan gå vidare till Norran för både enskilda kort och en gruppbild. Hoppas det går bra men det känns bättre att bli fotad än filmad iaf :) så vi får se hur det går=)


Kommentarer
Postat av: Ida

Klart det gick bra och klart det kommer gå bra, du är ju bäst! <3

2008-11-05 @ 17:29:44
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0