10,11,08

My sweetest downfall

 
You are my sweetest downfall, I loved you first, I loved you first.

Idag har jag egentligen inte så mycket att säga, första gympa lektionen för den här terminen när det gäller mej iaf! (har varit sjuk rätt länge) Gick rätt bra men gissa om jag var slut efteråt... att inte ha tränat på ett halv år sätter sina spår kan man ju lungt säga ;) Så nu äre allt dags att börja träna upp musklerna.

Ikväll blir det iaf att fara till pappa, säkert ska vi en sväng förbi Mia också. Det ska bli trevligt att träffa dom :) Egentligen var jag lite sugen på att busa ikväll men gympan tog musten ur mej så det blir nog att bara ta det lungt ist. Kanske ställa i ordning lite i lägenheten :D (den som jag har för mej själv i pappas hyres hus). Dessutom ska jag lägga in alla kort jag har på kameran så jag ta nya kort, den är nämligen full just nu;D

Kommentarer
Postat av: Ida

samson! :)

2008-11-10 @ 17:40:40
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0