20,11,09

Sweet



Igår träffade jag dessa undersköna lucia kandidaterna i lions lokalen för att prova ut jackor till skylt söndagen ;) Och jag kanske ska lägga till att vi får jackorna också:) Jackorna var riktigt fina tycker jag!

Så här ser den ut, fast i vitt :)

Sen fick vi veta att vi skulle få skor också!! För 800 kr! gissa om vi blev glada då? Joho kan jag lova=D
Problemet med det var ju bara att man skulle välja också... Var seriöst jobbigt  på riktigt. 3 av 7 gick hem för att komma tillbaka en annan dag och välja. Pressen blev helt enkelt för hård ;) Jag var tapper och valde tillslut, men det tog tid kan jag lova! Hittade iaf ett par svarta ankelboots som var svarta, riktigt fina faktiskt :) Men det kändes ju lite tråkigt att dom bara kostade 400 kr när jag egentligen skulle få ett par för 800 kr. Jag diskuterade saken med Hettinger och vi kom fram till att egenltigen borde man ju kunna ta 2 st skor för 400 kr om man ville. Men det skulle ju verkligen vara för bra för att vara sant tyvärr. Hettinger frågade då iaf Eurosko försäljaren lite försiktigt och gissa vad?! DET FICK MAN :O Med ett brett leende tog jag då ett par finskor för 400 kr också ! Men egentligen borde jag inte säga att jag fick två så det här är det husch om ;)

Finskorna som jag grabbade tag i !
Hittade tyvärr ingen bild på dom andra skorna så dom kommer senare=)

Kan ju lova att mitt leende inte var litet när jag for hem med 2 stora påsar i vardera hand utan att ha betalat ett enda ruttet öre :D Och eftersom Kuhi provet nu är gjort (Var inte så farligt som jag trodde faktiskt, men man vet ju aldrig) så slipper man ha ångest över det. Dessutom kommer Ida hit imorgon efter jag haft lucia rep, vi ska ha myspys :) Livet leker!

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter toppen! :D ser fram emot att vara med dig! <3

2008-11-20 @ 19:34:13
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0