26,10,08

This is not the best day ever

Så, idag kl 15.00 ska jag träffa de som bestämmer för årets lucia. Tror det blir att sjunga Guardian angel, den kan jag iaf utantill och så har den ett fint budskap. Men jag måste få säga att jag är så grymt opeppad.
Jag vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill intee! Åhh ursch det känns bara jobbigt, önskar typ att jag inte kommer vidare. Men jag ska inte säga för mycket, kan vara dagens humör som spökar. För mycket som gör sej påmint från gårdagen och morgonens uppvaknande var inte heller den bästa. Nu sitter jag iaf och strejkar, osminkad och blöt i håret. kanske skulle jag fara så? Det enda det handlar om i den här tävlingen är ju typ utseendet. Usch näe nu ska jag sluta skriva innan jag fördervar er alla. Har jag föresten sagt att jag har massa äckligt slem i halsen så jag förmodligen inte kmr kunna sjunga idag? I love this day, verkligen.



Kanske är på bättre humör ikväll..

Kommentarer
Postat av: sandraw

komigen emelie,jag tycker du ska ge det ett försök:) jagvet attdu kommer klara det där jätte bra!=)

2008-10-26 @ 13:36:34
URL: http://sandrawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0