18,09,08

Femenism?

Sitter på skolan, har idéhistoria, grupparbete.

Jag ska alltså skriva om Femenismen som jag så idiotiskt tog åt mej,  de är ju verkligen inte snabbt läst om det.. åh ursch inte peppen på nånting idag alltså.
Plus att jag och några till från våran klass ska ta kort till den dära studieguiden som ALLA 9:or får... gulp.. ja tänkte som inte på de först, men vi ska typ boila, så slipper de bli ett så seriöst " le och var söt" bild ;P

Sen efter skolan blire nog att öva inför dopet med piano tjejen. Satt mej och övade på låtarna lite imorse innan vi började och de gick verkligen hemskt, fattar inte varför ja sjunger så himla dåligt :( hoppas de går bättre på själva dopet bara!

Nu ska jag tänka posetivt, det är fredag imorrn!! Veckan har verkligen gått superfort men de kan ju bero på att jag va sjuk i 2 dar haha men jag klagar inte :)  Så imorrn blire heldag med sofia, vi ska fira varandra. På lördag blire middag och bio med mia och dom, ska bli superkul för de va länge sen vi sågs! Och på söndag blire ju då att sjunga på dopet och sen bara göra sånt som jag vill, de är ju trots allt min födelsedag ;)

 pic by: Bodja 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du fick tag på texten till slut!

Och tusen tusen tack för presenten! :D <3

2008-09-18 @ 19:13:08
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0