19,09,08

Happy Birthday! nja nästan iaf.

Idag är det fredag, snart är det helg! kan de bli bättre ?!
JA de kan det :D om nån timme kmr sofia och då ska jag spela hennes låt "What she became"  för henne (de är endel av hennes födelsedags present) sen har jag ensamble, jazz, och sen slutar jag ! då drar jag och sofia vidare till mor min för att hämta  the ring som vi har tänkt se ikväll, och sedan ska vi bara vänt apå att ann charlotte (sofias mamma) kmr och hämtar oss så far vi till burvik :D där blire god middag och MASSOR med myys :)

Jag lyckades hitta en present till sofia igår iaf :D de blev ett spakitt från bodyshop! hoppas hon gillar de :) desutom sa hon att hon hade hittat nåt jäätte bra till mej:O undar vare är (A)         


Jo dessutom så har jag äntligen lyckas köpa något till Ida, som fyllde år i maj, seriöst skamlig.... men hon blev då väldigt glad över presenten, såå antar bättre sent än aldrig, lr hur?

 
Ida fick en söt brosch från make up store


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det var superduperfin! :D Grattis på er (i förskott ;))! <3

2008-09-20 @ 08:28:47
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0