23,09,08

Stolt gh nörd

Ja då har man klarat ut Guitar hero på medium då :) Raining blood och sista battle låten va inte lugna :O men klarade dom ju tillslut ;) heheh, alltså idag har jag seriöst spelat det non stop efter jag kom hem från skolan, lr njaa tog paus på typ 15 min och spelade singstar, åt middag sen var jag igång med guran igen! hahah Im addicted, men ja gillare!
Desutom  har jag nu hittat den perfecta låten att träna Hard på, väldigt lätt start så man slipper chocken. Och ja jag har tänkt tvinga mej att lära mej hard nu:)


 ett inlägg om gitarr spelande, därför lägger jag in en bild på pianot, passande


bilden är rätt så söt också......................... jag bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: Ida

hahah åh nej! det är väl dags för mig att börja nörda nu också antar jag.. ;)

2008-09-23 @ 22:07:25
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0