28,09,08

Life lead me

Helgen har inte varit något speciellt (förutom fredag då:)) bara myst hemma med släckten osv. Och självklart spelat guitar hero med vikkan, som faktiskt blvit riktigt duktigt, speciellt med tanke på att hon aldrig spelat de förr :). Men peppar för fest nästa helg !! ska bli riktigt kul :)

Just nu sitter jag och lyssnar på The Application, dom är riktigt bra ju, blir som glad av att lyssna på dom, speciellt efter spelningen som va så sjukt bra! haha oj vad jag har tjatat ut dom orden menmen, som anton sa efter typ 11:e gången;  "man kan höra det hur många ggr som helst ;)". Så jag fortsätter haha.

Dessutom måste jag ju skryta lite om att jag var med på bloggen deras haha,  Niklas och jag fick lite beröm för att vi peppade publiken osv=D kul

www.theapplication.blogg.se 

  japp jag är stolt ;)

Btw så är man ju ledig imorrn! Då drar jag vidare till pappsen, blir att använda min nya älskling (kameran) och fota nya bilder och därefter göra en ny design till bloggen min. haha blir mycket nytt!  Men faktiskt den börjar vara väldigt tråkig om jag får säga det själv. Så vänta och se:)

Kommentarer
Postat av: hanna

Du råkar inte ha lust att göra om min blogg emsan? (A)

2008-09-28 @ 22:32:48
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0