15,01,09

Material things

      
GE MEJ?!

Japp jag är fast i internet shopping träsket idag. Har kollat runt lite grann på olika sidor (favoriten är urbanoutfitters) och har hittat mycket som jag har kärat ner mej i, speciellt skorna ovan. Grymt snygga om jag får säga det själv! Dessutom har lite baskläder dygt upp. Önskar bara att allt inte vore så dyrt.. Men jag och Ida har tänkt att bli rika, så de är ju lugnt ;)

  
Alla dessa kläder + skorna är från urbanoutfitters

Imorgon är det fredag och som vanligt hade det kännts underbart, om det inte vore för den lilla detaljen att det är öppet hus på lördag. Vi ska vara på skolan kl 08.00 för att förbereda allt, fytusan säger jag bara. Och vi får inte igen tiden förän typ i maj :O helt sjukt. Men som tur är ska jag bara sjunga med min ensemble grupp (vilket bara är roligt) och så ska jag leda de som är intresserade av att gå musik programet från aulan till blå salen, vilket inte är någon stor uppoffring ;) jag ska nog överleva :) Imorrn blir det ju dessutom att vara med ida =D längtar.

Kommentarer
Postat av: linda

Svar: den är inte inspelad än, men snart så kanske :D

ÄLSKA URBANOUTFITTERS!!

2009-01-16 @ 17:33:22
URL: http://boilplacet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0