31,01,09

Godnight Benjamin

 

Ska börja med att säga hur fantastiskt bra Benjamin Buttons otroliga liv var! Formodligen var det bara jag som var över känslig igår eller nånting men jag grät mej praktiskt taget igenom filmen haha. Nämen faktiskt en riktigt fin film som borde ses :)

Sen så ska jag ju självklart berätta hur det gick i Umeå idag. Vi steg som sagt upp kl 05.40 för att ta 07.45 bussen från busstationen. Kan ju lova att man var hyffsat trött när man väl satt på bussen, både jag och vikkan tog fram Ipod och mobil telefon för att lyssna på Harry potter (ja ljudbok) som vi halvsov till. Väl framme i umeå blev vi rätt pigga. Vi gick in på Lagerhaus för en snabbtid men fastade rätt länge faktiskt, dom har helt otroligt roliga saker där (tyvärr finns inte ens helften av alla saker med på hemsidan), perfekt för födelsedagar och julklappar. Måste typ dra dit till nästa jul. Sen gled vi iaf vidare till olika gallerior och affärer utan att ha så mycket tur. Det blev lunch på subway och sen fortsatte letandet. Och tillslut så hittade vi ju självklart grejor :) För mej blev det dessa tre plagg:

 T-shirt från Gina tricot
 Kofta från Gina tricot
 Tröja från Rut m.fl.

Egentligen hittade jag ett par suupersnygga skor också men dom får vänta, har inte råd :(
Vi hade med oss vikkans nya digital kamera men hon har inte sladden här så får visa lite mera sen ;)


Vi är trötta efter en tidig morgon och hela 5 timmar på stan. (vikkan på bussen)










Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe du är en sån mes, jag grät ju ingenting (A) t-shirten från gina var ju superfin! :)

2009-01-31 @ 20:06:05
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0