26,01,09

Lay all youre love on me


Taylor Lautner pryder just nu mitt skrivbordsunderlägg och som bakrundsbild på min mobil. Jag har nog en liten crusch på honom ja..

Ja den här dagen började ju bra.. eller? Nja, jag vaknade upp bara för att upptäcka att jag såg ut som en vesuveo i ansiktet great. Nu har mamma iaf varit snäll och köpt en massa ansiktsgott åt mej! Blev en ansiktstvätt och ansiktsvatten från Aloe Vera serien av CCS. Dessutom ska jag nu pova på en dunderkur som tydligen ska vara superduper bra, hoppas verkligen dom ska hjälpa för jag är less på att se ut så här. Skulle vara skönt att slippa sminka sej varenda jäkla morgon och bara vara fin naturligt. Ja det är min dröm så nu vet ni det haha nämen allvarligt nu skarom bort !



Dessutom kan jag nu med stolthet berätta att jag kan min sångläxa helt utantill nu! Den är tusan på Italienska och allt, men den sitter nu vilket känns riktigt bra. Pianon har jag också kämpat med, gud vad duktig jag är :) Så som belöning ska jag nu ta det lugnt och dricka mitt favorit te, Hallongrädd, mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0