10,03,09

Hej alla monsterdiggare!



Jag och Linda bestämde idag att det blir sleep over med skräckfilmer och varma mackor på lördag :D Myys! Vi har tänkt bjuda med ögren också, om hon vill vara våran man än en gång :]? Annars får vi försöka vara stora flickor och klara oss själva haha. Blir att skrapa fram några till också (filmer alltså), för vi har tänkt köra hela natten för tusan! Hoppas vi överlever bara ;)

Vi (jag och linda) var förresten förbi efyran idag för att prata om att vi inte har fått betalt för våra spelningar där än, det har gått 1 och en halv vecka sen vi skickade in lapparna till nordea. Men Kerstin som har hand om betalningen var sjuk.. så vi måste vänta ännu längre innan vi får dom :( Efter vi varit där strosade vi runt på stan, Linda fann sej 2 halsband och en tröja medans jag väntade på att mamsen skulle komma så vi kunde kolla på en ny vinterjacka åt mej. Testade några stycken men självklart föll jag för en Peak jacka för 4000 kr, känns det bra? Neej inte speciellt. Kanske ska städa i pappas versktad och avbetala den så, vi får se hure blir :)

Nu ska jag iaf gå och öva på piano och sång läxan...  Kände mej inte det mista peppad, dessutom äre svinkallt här, huh :S

Kommentarer
Postat av: ögren

klart jag vill vara eran man! anytime =)

2009-03-11 @ 15:07:17
Postat av: vikkie

tagga ha plugg party på fredag :D

2009-03-11 @ 16:45:23
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: linda

framsida om filmen ser inte nådig ut :O :D

2009-03-11 @ 17:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0