09,05,09

Simple the best



Jag vet att jag är dålig på att uppdatera nu för tiden, men jag känner verkligen inte orken eller lusten att göra nånting åt det riktigt. Så ni får leva med det tills jag känner före igen.

Ikväll blire iaf movienight vilket jag ser framemot! Jag hoppas bara att jag ska klara av the grudge utan att typ få men för livet. Men den som lever ser väl ;) Nu under dagen vet jag inte riktigt vad som hända skall, kanske drar en sväng på stan lr nåt liknande. Dessutom vare trevligt igår :)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha nej men, den där bilden har jag ju inte sett :) haha jag klarar ingen skräckis utan att få men för livet ;)

2009-05-09 @ 13:48:17
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0