Att Älska Livet


Foto: Ida Nilsson

Älska livet, det är vad jag gör just nu. Jag har haft två av de värsta dagarna i mitt liv nu, allt har känts hopplöst och jag har inte vetat vart jag ska ta vägen. Förtvivlan, ångest, panik, skuldkänslor, ilska, tårar, hopplöshet och allt annat med samma melodi och gått igenom mitt känslonätverk tills jag tillslut var tom och insåg att det inte fanns något att göra. Det var över. Men sen kom, som en ängel sänd från ovan, denna vänliga varelse som löste allt för mig. Och henne kommer jag att vara tacksam i resten av mitt liv!

Så nu är livet så fantastiskt igen, det känns som att ingenting kan stoppa mig, jag är oslagbar!

Kommentarer
Postat av: sofia

gilla :)

2010-12-23 @ 08:19:54
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0