Att vara eller icke vara


En busbild från i söndags
Foto: Paulina Pettersson

Har haft en riktigt mysig dag idag! Hann göra lite julklapps ärenden på stan idag vilket var riktigt skönt, snart är alla inhandlade! Vi hann ta oss en liten fika också innan vi drog vidare till bersbyn (där warg bor) för lite rockband, film och popcorn. Sedan fick jag äntligen smaka de ryktesbara "potatis bakelserna" och jag måste säga att de levde upp till sina krav, mycket goda! För er som inte vet, så har den inte alls något med potatisar att göra (fråga mig inte varför det heter det) utan det är som en sådan där choklad ruta, fast utan choklad och med något gott gegg på. Jepp, där har ni den ;)

Nu till något lite mer allvarligt. Det kan vara så att jag om sisådär 18 min får besked från studera.nu vart det blir jag ska tillbringa min vår. Umeå eller Skellefteå, Skellefteå eller Umeå? Ja gott folk, jag vet knappt själv vad jag vill och får ångest när jag tänker på det. Förut ville jag bara ifrån den här staden (och jag känner väl fortfarande att det inte är mitt kall att bli kvar här i resten av mitt liv) men nu är det saker/personer som håller mig tillbaka och helt plötsligt vill jag inte alls bort. Helst av allt skulle jag vilja packa ner alla mina nära och kära i flyttkartongen och ta dem med mig, men så funkar det ju inte riktigt. Och jag vet, Umeå är bara 2 timmar bort. What's the big deal? Men för mig har det blivit det.

Men för att tänka positivt så går allt faktiskt att lösa, hur det än blir, och det försöker jag trösta mig med. Jag vet att allt kommer bli bra till slut! Och för att trösta mig själv lite extra så lyssnar jag på gamla disney låtar. Gör en alltid varm om hjärtat :)


Kommentarer
Postat av: viktoria

<3 det löser sig nog :)

2010-12-11 @ 16:07:00
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0