Kyss


Samuel och jag på balen
Det fick bli en balbild eftersom jag använder pojkvännens dator.
Foto: Ida Nilsson


Blev inte att fara hem ikväll heller, stannar en natt till i kåge, jag är så lätt övertalad ;)

Just nu sitter jag och försöker hitta någon film att se, hur svårt som helst.. men försöker i alla fall. Samuel råkade hitta "Black Swan" På imdb och jag blev sjukt sugen på att se den, men självklart kommer den inte ut förän i mars här i sverige, så det gick ju dåligt. Natalie Portman spelade huvudrollen och bara det brukar ju båda gott, sen verkade den vara mystisk och lite läskig, det gillar jag! Men, man får vänta ett tag.

Så nu funderas det på annat, men man får se. Blir säkert en sväng till ica, som vanligt, vi gillar ica i kåge.

Näe nu ska jag sluta skriva om strunt och leta vidare!

(Vi lyssnar förresten på julmusik just nu, guud vad mysig musik det är, man blir så fridfull på något sätt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0