Le för mig


Min kära vän Ida
Foto: Jag

Det blev en tidig morgon i morse, 06.15 stod alarmet på, och jag börjar ju inte före kl 11. Men är man en söt flickvän, så är man ;) Samuel har nämligen sin första dag på fritidset i kåge idag och behövde därför stiga upp tidigt, så då gjorde jag det med. Ett varmt bad och en massa kramar är faktiskt svårt att tacka nej till.

Så det blir hur som helst jobb på konsum idag, har varit skönt att vara ledig men det känns bra att få in lite pengar också. Synd att det blir under helgen bara, men jag är nöjd ändå. Tyvärr måste jag ta bussen 09.10 bara för att jag kommer fem min försent om jag tar nästa.. drygt. Så det kanske blir att blunda ett slag på bussen. Är ganska skönt tycker jag.

Och ni som undrar vad bilden har med inlägget att göra så kan jag avslöja att det är absolut ingenting. Jag saknar henne bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0