Med ljus i ditt hår


Lucia gänget -08

Har varit en rätt lugn lördag, först jobb på konsum, sen en snabbvisit hos min kära vän Sofia för en massa strunt och allvarligt prat, mysigt om jag får säga det själv. Och nu sitter jag här med lilla syster (båda med varsin dator i knät) och gör inte allt för mycket som är ansträngande.

Hoppas på att Samuel ska komma hit och sova så jag får krama han litegrann (hoppas dock inte att han har tänkt att gå hit, för då är han väll så gott som död innan han kommer..), men den som lever får se.

I morgon är det iaf lucia rep som gäller, ska nämligen vara med i lucia karusellen ett år till (blir det 3:e nu). Det är ju alltid årets kandidater och fjol årets som är med och lussar. Men fjol årets hade 2 för få som kunde vara med så då ringde de och hörde om jag hade lust. Och eftersom jag faktiskt har saknat sjungadet och tillställningarna från skolan så tackade jag ja. Alltså kan ni finna mig på lite olika företag och lunch ställen hela måndagen som tärna eller lucia. Kommer bli roligt tror jag :)

Kommentarer
Postat av: sofia

så himla roligt du :) lycka till :D

2010-12-12 @ 09:45:27
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0