Let it Rock


Andreas Warg, i egen hög person

Det verkar som att jag får ha ännu en ledig dag idag, ganska skönt faktiskt. Länge sedan jag fick bara ta det lugnt. Idag ska jag i alla fall spendera dagen med denna härliga kille, och jag vet vad ni tänker, ja, det är hans riktiga hår! Haha, näe, om det vore så väl. Tycker dock det klär honom ;)

Blir hur som helst att gå en sväng på stan, framkalla lite bilder osv, sen får man se vad som händer. Men stackarn går ju fortfarande i skolan (spid programmet är 3½ år) så tills han har slutat måste jag underhålla mig med annat. Tror jag ska försöka plöja mig igenom min bok "På kudde av gräs". Den är riktigt bra, men jag glömmer som bort att den finns jämt, så idag är väl den perfekta dagen att ta tag i läsningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0