Du är vacker


Foto: Ida Nilsson

Det är väldigt roligt att gå igenom gamla bilder, man hittar alltid nya som man har missat. Bilder ovan är ett exempel, har inte sett den tidigare, men den är ju faktiskt väldigt fin.

Hur som helst, ska tillägna detta inlägg åt min älskade pojkvänn Samuel Lindmark. Han har nämligen blivit anställd på skega (ett jobb han har slagits om i ett år nu)! Är så glad för din skull, du förtjänar det mer än någon annan!

På tal om det. Vi har det verkligen så sjukt bra tillsammans, trots att vi har ett distans förhållande. Jag trodde det skulle bli jobbigt och att det skulle tära på oss, visst det är stunder då det känns jobbigare än andra, men vi håller kvar vid varandra. För det viktigaste är att vi båda är lyckliga och fortsätter älska varandra. Jag skulle nästan säga att distansen bara har fört oss närmare, vi har verkligen insett hur viktiga vi är för varandra. Framtiden är ljus.

Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: vikkiep

NI ÄR SÅ FINA <3<3

till samuel : GRATTIS !

2011-04-04 @ 13:42:41
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0