En suck av lättnad

Var nyss med om typ det värsta ögonblicket i mitt liv (är lite ironisk, fast, samtidigt inte), åker ju hem till Umeå idag och när jag efter många om och men fått mig på bussen (det var nämligen sjukt mycket folk som skulle med, förmodligen hade alla varit hemma på påsklov eller dyligt) så inser jag till min FASA att jag har glömt strömkabeln till datorn hemma på travvägen.



Nu kanske ni tycker jag låter jätte nördig, men alltså 2 veckor utan datorn, hur går det till?!?! Inte alls bra!! Visst, kan klara mig utan internet och sånt tjaffs, men hur ska jag se film och serier?!?



Ringde till mamma i paniken och underbar som hon är visste hon att bussen stannar vid sörböleskolan (som ligger hyffsat nära mitt hus). Så hon tar sladden och kör så nära hållplatsen hon kan och börjar sedan springa. AAH gullimamma, tack för att du räddade mitt liv!!



(Har snott bilderna från sofias tumblr, kände att jag var tvungen att uttrycka mig kraftfullt i det här inlägget)

Kommentarer
Postat av: SOFIA

haha! åh vi borde prata på skype snart!!! jag har massor av roligt att berätta, som att en buissnessman från japan försökte köpa mig igår på en gayklubb :P sånt händer bara i kina :P och jag har gått och bivit kär i en strippa som jag inte än vet namnet på och jag var på date med en kines som itne kunde engelska igår :P så slå på skype typ vid lunchtid eller middagstid för det är typ då jag brukar vara inne :) så kan vi prata :)

2011-04-26 @ 06:39:57
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0