Far away


Rhodos 2009, foto, Jag

Fan vad jag vill utomlands!! Längtar så jag dööör.. Måste hitta mig en resa snart. Frågan är bara om det blir i början eller i slutet av sommaren? Eller kanske båda? Ut till varmare länder ska jag i alla fall!!

Det ser ut som ett bombnedslag i läggan.. det som är bra med en liten lägenhet är att det går fort att städa, det dåliga är att det blir lika fort stökigt igen.. Meen men, ingen ska komma och hälsa på mig ikväll så att. Men ska nog ändå försöka städa upp litegrann under dagen, hade också tänkt sätta mig ute i solen en stund (fick mig lite solstrålar igår också) innan det är dags för att plugga. Måste study hard today så att jag med gott samvete kan se vampires ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0