Fotosession




Fyra bilder från mina och Idas fotoshoots. De två översta har jag tagit, den första är utragen från ett "Snövit och den onda drottningen" tema, medan den andra är taget från våran första seriösa fotosession med temat "Mystik".
De två undre bilderna har såklart Ida tagit, den första är från förra gången jag blev sminkad på make up store (om ni undrar så kommer loggan från min och Idas gamla blogg, forgottenfairytales.blogg.se, kika in där om ni vill se mer bilder) och den andra är tagen från vårt "Alice i underlandet" tema. Det var alla, vi får se vad vi hittar på idag. Åh så roligt det ska bli!

Om ca tre timmar kommer min kärakära vän Ida hit och hälsar på mig :D ah, jag längtar såå mycket!! Är första gången hon kommer hit och ser min lägenhet, så det blir ju spännande att få höra vad hon tycker. Sedan kl 14.00 ska jag bli sminkad på make up store och sen blir det fotning! Har inte insett det förän nu, men jag har sjukt mkt fota abstinens! Tur jag ska få lugna ner det idag då ;)

Det är förresten ingen som vet något bra ställe i Umeå där man kan fota? Typ i en gammal fabrik (för en traschig look) eller kanske en massa klippor? Då pratar vi riktiga klippor, som man kan stå emot utan att man ser skog osv i bakgrunden. Inser dock att chansen att få ett svar den här tiden på morgonen inte är stor, meen skamm den som ger sig!

Nu blir det hopp in i duschen och sedan städa bort det sista i läggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0