Grillning



Bilder från vår mysiga grillkväll i torsdags! Vårens första grillning för mig, gick dock inte riktigt som planerat. Jag och Mia hade varit på ica och köpt lite gosaker att grilla, sedan tog vi bussen till mariehem för att möta upp folket. Gissa om vi glömde icapåsen på bussen? Självklart... helt hopplöst, så det var bara att handla nytt. Men det blev väldigt trevligt ändå, vi luktade dock kraftigt med rök när vi kom hem kan jag lova.

Nu är min Samuel här, mysigtmysigt. Igår kom ludde och hälsade på, var tänkt att vi skulle fika lite på waynes och sedan se film, men, duktiga på att snacka som vi är så blev klockan för mycket och vi hann inte se något. Men det trevligt ändå (ja, man kan ha roligt utan tv:n!)

Nu ska vi försöka planera litegrann inför ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0