In defense of your dreams


Foto: Ida Nilsson

Ytterligare två bilder från gårdagen, vad säger ni? Ska jag börja sminka mig sådär till vardags kanske? Eller kanske inte;) Ni får nog dock stå ut med en massa bilder på mig framöver, älskar att lägga upp nya osedda foton, och de här är väl typ de enda jag har för tillfället. Hoppas ni överlever, annars får ni protestera ;)

Sitter hur som helst på bussen just nu (känner mig jätte häftig som surfar på bussen, har aldrig lyckats med det förr), måste erkänna att jag var sjukt duktig som hann med 12.15 bussen, hade alldeles för mkt at göra och alldeles för lite tid. Men det gick med nöd och näppe! Så nu bär det av mot "Parasit Staden", haha, får se om jag överlever visiten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0